Planificarea întâlnirilor de afaceri in Germania

Atunci când stabiliți o întâlnire cu omologii dvs. germani, există o serie de aspecte care trebuie luate în considerare pentru a vă asigura rezultatul cel mai avantajos al negocierilor dvs. Gândiți-vă la următoarele înainte de începerea procesului:
Numirile în Germania sunt obligatorii, iar întâlnirile în companiile germane sunt, în general, programate cu mult timp în avans.
Este recomandabil să vă faceți programări cu câteva săptămâni înainte prin telefon sau fax. Permiteți până la patru săptămâni să efectuați programări dacă utilizați e-mailul. Uneori, pot fi organizate scurte întâlniri preliminare la scurt timp.
Încercați să evitați întâlnirile de afaceri în lunile iulie și august sau în jurul perioadelor sărbătorilor naționale
Procesul de planificare consumă foarte mult timp. Cu toate acestea, după ce acest lucru se va termina, un proiect se va mișca foarte repede și se așteaptă ca termenele să fie respectate.
Scrisorile ar trebui să fie adresate persoanei conducătoare din zona funcțională, inclusiv numele persoanei, precum și titlul de afaceri corespunzător. Clasamentul este foarte important în afacerile germane. Niciodată nu ați stabilit o întâlnire pentru un angajat al companiei cu rang inferior pentru a se întâlni cu o persoană cu un rang superior.
Dacă scrieți pentru a programa o întâlnire, scrisoarea ar trebui să fie scrisă în germană.
Este obligatorie manipularea expeditivă a corespondenței. Apelurile telefonice și faxurile trebuie returnate prompt.
Deși germana este limba de afaceri preferată, cei mai mulți manageri de nivel superior sunt destul de capabili să poarte o conversație în engleză.
Punctualitatea este luată extrem de în serios. Dacă aștepți să întârzii, telefonează imediat și oferă o explicație. Este extrem de nepoliticos să anulați o întâlnire în ultima clipă și ar putea pune în pericol relația dvs. de afaceri.
Întâlnirile sunt în general formale, iar întâlnirile inițiale sunt utilizate pentru ca părțile să se cunoască. Acestea le permit colegilor dvs. germani să stabilească dacă sunteți de încredere.
La fel ca în majoritatea țărilor europene, eticheta întâlnirilor din Germania se bazează pe profesionalism, bun simț al afacerii și formalitate. Având în vedere cele de mai sus, împreună cu o atitudine pozitivă, va asigura rezultate bune